Økt pågang gir lengre behandlingstid

Det varme og ekstremt tørre sommerværet fører til økt pågang og påvirker vår behandlingstid.

Vi ønsker å informere våre kunder om noe lengre behandlingstid ved henvendelser nå i sommer.

På grunn av den ekstremt store skogbrannfaren over lengre tid har det ført til en markant økning av henvendelser via telefon og nett.

Har du bestilt forsikring av oss i det siste vil det ta noe tid før vi får sendt ut forsikringdokumentene og faktura. Vi har en policy hvor forsikringen settes i kraft ved midnatt etter mottatt bestilling enten denne er gjort på mail, telefon eller nett.

Mange henvendelser dreier seg om å etablere ny forsikring, dette kan du enkelt gjøre selv via vårt bestillingsløp på nett.

Ønsker du melde skade kan du enkelt gjøre det via min side, her kan du også få oversikt over eksisterende avtale. Alt du trenger er ditt mobilnummer, innloggingskode sendes deg på SMS.

Har du meldt inn en skade til oss vil vår takstsjef ta kontakt med deg for å avtale tid for befaring av skaden. Ved befaring får du besøk av en takstperson fra Skogbrand, det skadde området vil bli taksert for å avgjøre grunnlaget for eventuell erstatning.